Jakmile klesnou teploty k deseti nad nulou, končí vaše rodina s výlety a chodíte radši do kina. Veliká chyba, protože dětem (a nakonec i dospělým) svědčí pobyt venku více než cokoliv jiného. Jejich imunita potřebujte pobyt na čerstvém vzduchu, dopřejte jim ho pořádně alespoň o víkendech. Možná vás to bude stát investici do odolného oblečení, ale ušetříte na lécích a nepřijdete o výdělek, až s nimi budete muset kvůli nemocem zůstat doma.

Ať se pořádně nají a vyspí

Tohle doporučení se vám může zdát poněkud nudné, ale funguje to. Děti, které dostávají dobré jídlo, spí osm až deset hodin denně a zároveň se dost pohybují venku, jsou většinou ve srovnání s vrstevníky zdravější. A naopak, pokud se dítě cpe fast foodem, tráví odpoledne a večery u počítače a usíná až před půlnocí, jeho imunitní systém chřadne. Naučte se jako rodina jíst například hutné zeleninové polévky, je to ideální podzimní nebo zimní večeře, skvěle funguje také sušené ovoce a podobně.

 

 

Pokud jde o spánek, snažte se, aby v ložnici nebo dětském pokojíčku nebylo více než osmnáct stupňů a aby tam nebyl suchý vzduch, funguje to přímo zázračně. Ani přes den byste doma neměli přetápět.

Zdroj: http://www.maminka.cz/clanek/jak-skoncovat-s-vecnou-rymou-u-deti-a-posilit-imunitu

 

Categorysimba

© 2016 MUDr. Josef Jonáš - poradna celostní medicíny

Vytvořil IMCerny.com